Resum del projecte de recerca

Dossier de L'OLIVERA

Dossier literari

dilluns, 14 de març del 2011

Format de presentació

-M'agradaria presentar el treball en forma de powerpoint de manera que pugui explicar a la mateixa vegada que anar mostrant el treball.
-Hi haurà coses més difícils d'explicar com per exemple els comentaris literaris, pels quals m'agradaria passar una còpia a cada membre del professorat que exerceixi de jutge.
-A més a més, com he esmentat al treball de recerca en si, m'agradaria fer un petit tast sobre l'oli que conté la meva família i que provè d'oliveres milenàries, així com, si se'm permet, també una petita comparació del de Cambrils (diversos cops premiat internacionalment)
-Junt al treball també adjuntaria algunes fotografies, però no serien la base del meu treball ja que prefereixo tractar ben a fons la literatura. És el tema amb el que em sento més còmode.
-Explicaré el conreu de l'olivera que existeix a diverses parts de la península on s'hi parla un llenguatge molt semblant al nostre. Com són Les Garrigues i les Illes Balears.
-Tractaria de fer la exposició el menys pesada possible, però tractant el tema de la literatura opino que s'ha d'aprofunditzar bastant en els temes per a entendre la poesia.
-A més dels poemes i els comentaris literaris també disposaria de la biografia de cada autor del que comento el text per ambientar-nos en l'època.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada